پایگاه خبری واطلاع رسانی (بــــــــلوگ فــــــــــداغ)

دراین سایت خبرهای روز فداغ و بندرعباس منتشر می شود نظر خودرا بدهید

پایگاه خبری واطلاع رسانی (بــــــــلوگ فــــــــــداغ)

دراین سایت خبرهای روز فداغ و بندرعباس منتشر می شود نظر خودرا بدهید

صــــــــرفــــــــا جهت اطــــــــــلاع

به گزارش بلوگ فداغ گروه تحلیل وخبر،خبری که هم اکنون به مارسید در مورد شکستن لامپها ودرپوش های آن می باشد که در بلوار فداغ نصب شده است. در چندروز اخیر آنهارا شکسته اند و هیچ لامپ ودرپوشی دیگر وجود ندارد وهمه را از هرجا که می توانسته اند شکسته اند.

حال دلیل این افراد چه بوده وبرای چه این کارهای زشت وناپسندی در دهستان خود به وجود می آورند وظمنا اسامی این افراد خرابکار و مخرب پیش ما محفوظ می باشد.

ما آنها را می شناسیم ومی دانیم چه کسانی هستند که این بلاها را سر دهستان خود در می آورند و هزینه های زیادی باید در مقابل این کارهای خود به شورای اسلامی فداغ بپردازند که اگر این افراد تا مدت یک ماه هزینه را نپردازند ویا خود را معرفی نفرمایند، ما مشخصات آنهارا به اعضای شورا ودهیار خواهیم گفت.(شاهد عینی داریم وآنها سند و مدرک برای حرف های خود دارند)
اگر کسانی در فداغ سوء استفاده کنند و به هر نحوی بخواهند با سابقه فداغ بازی کنند آنها را به دادگاه گراش انتقال می دهند و شاید هم به جاهای دورتر انتقال دهندو حالا بیاو درستش کن (همچنین مجازات زیادی در بردارد که این افراد خواهند چشید).وبرای یک فداغی زشت می باشد که شبانه بیایند وچراغ های محل خودرا بشکنند وفرار کنند.
هزاران ده ، روستا ، بخش وشهر وجود دارد که هیچکس ابن کار را انجام نمی دهد ولی در فداغ افرادی مخرب وجود دارند(توهینی به کسی نشود) که از آنها این کارها را بر می آید.
انشاا... که این افراد از فداغ بروند ودیگر برنگردند چون ما با وجود این افراد مخرب نمی توانیم تلاشی به دست آوریم و گذشته از اینها بخش شدن فداغ هم تحقق نمی یابد.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد