پایگاه خبری واطلاع رسانی (بــــــــلوگ فــــــــــداغ)

دراین سایت خبرهای روز فداغ و بندرعباس منتشر می شود نظر خودرا بدهید

پایگاه خبری واطلاع رسانی (بــــــــلوگ فــــــــــداغ)

دراین سایت خبرهای روز فداغ و بندرعباس منتشر می شود نظر خودرا بدهید

شناسایی شدن09170000072

http://s2.picofile.com/file/7184160749/.gif

مدیریت بلوگ فداغ توانستند این فردراپیداکنندونام این فرد توسط مدیریت مامحفوظ می باشد ولی چراایشان فحش داده اند؟ واین تربیتی است که پدرومادرش به او آموخته اندولی پدرایشان آدمی خوب وبافرهنگ شهرمان فداغ می باشد ولی

ادامه مطلب ...

جوابیه نظری که به پست رعایت نکردن اصول دینی درسرشماری دادی

http://s2.picofile.com/file/7184160749/.gif

شخص نظردهنده:
برو کونتو بده که بهتره!!!!!!!!!!!! حالا زورت میاد که از طایفه ی شما آدم نبوده و آدم حسابتون نکردن شه... هوش...!!!
حالا فهمیدی هیچ گوهی نیستی !!!!!!!!!!۱ بیا کیرمو بخور و عمدا شماره تلفنمو نوشتم تا بدونی منظورت من بودم و منم اگه شده خوا.... میکنم!!!!!!!!!!!!

۰۹۱۷۰۰۰۰۰۷۲


IP: 78.39.45.5
یکشنبه 29 آبان 1390 ساعت 13:22

جواب مدیریت رادر ادامه مطالب بخوانید
ادامه مطلب ...

پسرآقای کرمپوربه رحمت ایزدی پیوست

http://s2.picofile.com/file/7184160749/.gif

چندلحظه پیش باخبرشدیم که پسرآقای اسماعیل کرمپورکه ۸ماه سن داشته واین بسرناقص بوده به رحمت ایزدی پیوسته ومدیریت بلوگ فداغ به این خانواده داغدار تسلیت عرض می نماید وانشاا...غم آخرشان باشد.

چرا عده کمی از جوانان ایران نماز نمی خوانند؟؟


http://s2.picofile.com/file/7184160749/.gif

به نام خدا
به طور کلی منشأ سستی در نماز چند چیز می تواند باشد:
1- ضعف بنیه اعتقادی: در مواردی انسان به خدا ایمان ندارد تا بخواهد او را پرستش کند. این افراد مشکل زیربنایی دارند.
2- عدم آشنایی با فلسفه نماز: بعضی چون با فلسفه نماز آشنایی ندارند، در انجام آن سستی می ورزند. وقتی به آن‏ها می گوییم چرا نماز نمی خوانی، می‏گوید: برای چه بخوانم؟ در این صورت لازم است به این افراد تفهیم شود که نماز، تنها یک عبادت ساده و معمولی نیست که جنبه الزامی و اجباری یا تعبّدی محض داشته باشد، بلکه وسیله مطمئنی برای سازندگی روح و تحصیل آرامش روان می باشد.

ادامه مطلب ...

جوابیه یک دانش آموزدبیرستانی

http://s2.picofile.com/file/7184160749/.gif

باسلام وخسته نباشید به شما وهمکارانتان.ببخشید چرا ماباید مبلغ 10.000تومان برای مدرسه ببریم  این پولها برای چیست که ازهمه ی دانش آموزان می گیرند چرا وقتی ازمسولین مدرسه می پرسیم جواب مارا نمی دهند و فقط می گویند: برای بیمه دانش آموزان هستش مگربیمه بیشتراز2.000تومان نیست چرا پس اومدن از هر دانش آموزی 10.000تومان پول گرفته اند وشاید کسی واقعا نداشته باشد که بخواهد 10.000تومان دریک روز به مدرسه بیاورد وخیلی برای بعضی ها مشکل است.ولی طبق چیزهایی که ماشنیده ایم برای پرداخت قبوض مدرسه هستش که پول آب،برق وتلفن پرداخت شود آخه پول قبوض مدرسه چه ربطی به مادارد مگراز برق تومدرسه استفاده می کنیم یعنی نه برق میزنیم ونه از پنکه ای استفاده کرده ایم وهمچنین ما اصلا ازآب استفاده ای نکرده ایم ولی الکی وبی جهت 10.000تومان ازما پول گرفته اند وکسانی هم هستند که تو مدرسه نه آب ونه چیزی میخورند ولی ازآنها هم اومدن پول گرفتند واقعا این کار مسولین بی عدالتی است وخدا هیچ وقت آنهارا نبخشد(اگربیخودی وبی جهت ازماها پول گرفته اند!!). وسایت شماهم عالیه.

ادامه مطلب ...

خانم خرمدل دارفانی راوداع گفتند

http://s2.picofile.com/file/7184160749/.gif

چندلحظه پیش مادرزن آقای مختارتقی نژاد به دلیل بیماری، دارفانی راوداع گفتند وباحضور افرادزیادی درتشییع جنازه، ایشان را همراهی کردند وساعت ۱۶:۰۰ ایشان را خاکسپاری کردندومدیریت بلوگ فداغ ازاین عزیزانی که درتشییع جنازه نامبرده شرکت نموده اند کمال تشکررا دارند.

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

کلمات قدیمی فداغ

http://s2.picofile.com/file/7184160749/.gif

1_  الش ALESH هست که دیگه امروزه یا به اسم عوض یا

 همون تعویض فارسی تغییر کرده..

2- سمون somun که دیگه به ناحیه و اطراف تغییر کرده...

3- بنگ bong البته ریشه عربی داره که حالا دیگه همه بهش میگن اذون یا اذان ...

4- مسل masal که حالا دیگه همه بهش میگن حرف زدن یا همون صحبت کردن

فارسی ... ادامه مطلب ...

وخیم بودن حال یک فـــــــــداغی

http://s2.picofile.com/file/7184160749/.gif

بنابه خبرهای رسیده مادرزن آقای مختارتقی نژادبه دلیل بیماریی که داشته ودربستر بیماری بسر می برده اند، چندروزقبل به بیمارستان اوز منتقل شده بودند،که الان حال نامبرده زیاد خوب نیست، و مدیریت بلوگ فداغ برای ایشان، ازخداوند شفا و بهبودی وی را خواستارمی باشند.وهمچنین ازشما عزیزان می خواهیم که برای ایشان دعا کنید تا اتفاقی برایشان نیفتد.

دعوت به همکاری

http://s2.picofile.com/file/7184160749/.gif

سلام دوستان


از دوستان جهت همکاری دعوت به عمل میاد.



دست به دست هم دهیم به مهر      سایت بلوگ فداغ را کنیم آباد

صرفــــــــــــاجهت اطلاع مغازه داران ومصرف کنندگان

http://s2.picofile.com/file/7184160749/.gif

دیروز وقتی یکی ازمدیران مابه مغازه آقای ماشاا...قاسمی برای خرید به آنجارفته بودند، ایشان کیک هایی برمی دارندوبه خانه  می برند ووقتی باز می کنند می بینند که تاریخ آن گذشته است وکپک زده هستند ومی خواستند به آقای احمدرستمی خبربدهند که: این مغازه دار بعضی از اجناسش  تاریخ آن گذشته است وبه مردم هم می فروشد که ماازهمه ی مغازه داران خواهشمندیم: ادامه مطلب ...

صرفــــــــــــاجهت اطلاع۱

http://s2.picofile.com/file/7184160749/.gif


4fa73bblfqtng9hm8473.jpg

باسلام وخسته نباشید.درمورد نظراتی که می دهید هیچ وقت به وب شما تشریف نمی آوریم(اگر وبی داشته باشید) وباید شما خودتان به همان پستی که نظرداده اید بروید وجواب نظرخودرا ازمدیرت بلوگ فداغ بگیرید ودرصورتی که وقت ندارید جوابتان را بخوانید،شماره تلفن خودرابنویسید تا دریک وقت مناسبی جواب شمارا به موبایلتان ارسال کنیم.

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید


درموردبخش شدن فداغ هم باید به اطلاع شماعزیزان برسانیم که تاچند روزدیگر فــــــــداغ بخش خواهدشد وبه مناسبت بخش شدن فداغ مراسمی دراین زمینه دراین سایت به نمایش گذاشته می شود.وبــــــخش داری فـــــــــــــداغ افتتاح خواهدشد.

نتایج نظرسنجی

http://s2.picofile.com/file/7184160749/.gif

« بلوگ فداغ »
 
آیا شما ازسایت بلوگ فداغ رضایت دارید؟؟

1- رضایت دارم
.
.
 20رای - 68.9%
.

2- رضایت ندارم
.
.
 9رای - 31%
.

عنوان نظرسنجی: بلوگ فداغ
تاریخ شروع نظرسنجی: 1390/8/10
مجموع نظرات: 29
آدرس: http://blogfedagh.blogsky.com

ادامه مطلب ...

عید غدیر خم مبارک


42tfcyftfv6v64pg7fb.jpg

مدیریت بلوگ فداغ پیشا پیش این عید( غدیر خم)را به شما بازدیدکنندگان وهمشهریان عزیز تبریک عرض می نماید.امیدواریم تا این عیدراهم مثل عیدهای دیگر به خوبی وخوشی پشت سربگذارید.

ادامه مطلب ...

صرفــــــــــــاجهت اطلاع

4fa73bblfqtng9hm8473.jpg

دوباره هم طبق روال گذشته فداغ نیوزمطلبی که درمورد ((وام پانصدهزارتومانی )) دروبلاگش منتشرکرده تقلب می باشدکه ما با فهمیدن این حرف سریعا به آدرس نوشته شده رفتیم ودیدیم که مطالب راکبی کرده ودروبلاگش منتشر کرده واقعا بدون ذکر منبع کار بدی است که همچنین مدیر فداغ نیوز به دزدمطلب هم مشهور خواهد شد که خیلی جالب هستش حتما برو وببین.


آدرس:http://www.0088888.blogfa.com

موافق ومخالف

کسانی هستند که موافق شهرشدن فداغ می باشندوهمچنین کسانی هستند که موافق شهرشدن فداغ نیستندوبعضی ازآنها موافق خراب و ویران کردن فداغ هستند ویکی از این خراب کاریهایشان، برای شما می گوییم. ادامه مطلب ...

دلنوشته ای به امام زمان(عج)

اگر وعده دیدار، هنگام مرگ است، بیا که وقت آن رسیده است. بیا و ببین که اشک انتظار، دامن شب را پر از شکوفه هاى آرزومند نسیم کرده است. تنها نه رنگ من، که رنگ شب از این همه غمهاى پریشان پرید.

2q7j8hsajvpiwysa8fl.jpg ادامه مطلب ...

قلعه دختر و پس‌بند فداغ

قلعه دختر و پس‌بند فداغ نام جایی است در صحرای باغ جلگه‌ای بلوکی در جنوب شهر لار فارس که امروز در تقسیمات کشوری ایران جزو لارستان است، وآخرین مرز لارستان واستان فارس به استان هرمزگان است.

پیشینه

ادامه مطلب ...

معرفی قلعه میمون

قلعه میمون قلعه‌ای تاریخی واقع در دهستان فداغ از توابع بخش گراش شهرستان لارستان در جنوب استان فارس ، یکی از نقاط دیدنی استان فارس در جنوب ایران است.

ادامه مطلب ...

معرفی سد گمپو

سد گمپو سدی تاریخی واقع در دهستان فداغ از توابع بخش گراش شهرستان لارستان در جنوب استان فارس ، یکی از نقاط دیدنی استان فارس در جنوب ایران است. این سد تاریخی در ۳ کیلومتری جنوب فداغ واقع شده و از آثار دوره ساسانیان است.

ادامه مطلب ...

عیدقربان مبارک


مدیریت بلوگ فداغ::پیشاپیش عیدقربان رابه شما وخانواده های محترمتان تبریک عرض می نماییم وبرای تک تک شما عزیزان آرزوی سلامتی وتندرستی داریم.::

ادامه مطلب ...

جوابیه فداغ نیوزبیشعور

پنجشنبه 12 آبان ماه سال 1390 ساعت 21:43
هههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه  ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
وای مردم تو داری رعایت می کنی چرا امار مردم رو تقلب می کنی میزاری تو وبلاگت


پاسخ بلوگ فداغ:

حرف الکی نزن تو بیا ثابت کن بعد بگو دارم تقلب می کنم بیشعورکثافت تو برو روی نمایش آمارکامل نگاه بکن که مشخصات سایت ماننوشته بعد چرت وبرت بگو وشایدهم داری میترکی ازاینکه بیننده خوب داریم وآمار بالارفته  این قدرنخند که هم ترش می کنی آقای..... کاری نکن اسمت رو بنویسم توسایتم ویارودیوارها که مدیرفداغ نیوز خودتی
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

آقای حسینعلی حسین شیری


منبع:رویدادشهرگراش::rooydadshahr.ir::

رعایت نکردن اصول دینی درسرشماری

                                                                          

چرادرفداغ  یک خانم وجندین مردرا به سرشمارانتخاب کرده اند؟؟اگر سرشماران همه  زن یامردباشند بهتراست ،واصول دینی هم رعایت می شود ولی چیزی که درفداغ دیدیم واقعا خجالت کشیدیم که چرا یک خانم وچندین مرد باهم هستند؟؟چرا یک مردهمراه خانم می رود؟؟ وچرا ازهم جدا نمی شوندکه هرکس به راه خودش برود و وظیفه خود راانجام دهد؟؟ این سوالاتی است که درذهن شما وجوددارد.ولی نباید یک خانم باچندین مرد نامحرم به سرشماری خود ادامه دهدولی درفداغ هیچ چیزی رعایت نمی شود واصول دینی رازیربا می گذارند واقعا خجالت می کشیم که این مطالب رامی نویسم .اگرقراراست سرشماری درفداغ یا هرجای دیگریک زن وچندین مردباشد درست نیست وبا یدهمه ی سرشماران زن  ویا همه ی آنها مرد باشند. این چیزی است که درفداغ رخ داده است ولی دربندرعباس که به خانه ی ماتشریف آوردن همه مردبودند ومن هم ازایشان برسیدم که آیا سرشمارخانم هم همراه شما می باشد یانه؟؟ایشان فرمودند نه !!یاهمه باید خانم باشند ویا مرد. چون باید اصول دینی رارعایت کنیم وبا نامحرم نباشیم.

سرشماری سال 1385 درفداغ

آمار رسمی جمعیت فداغ بر اساس سرشماری سال 1385 , تعداد خانوار : 510
عنـــوان کــــل با ســـواد بی ســـواد
کل جمعیت 2346 نفر 
1773 نفر 332 نفر
جمعیت مردان 967 نفر 762 نفر 84 نفر
جمعیت زنان 1379 نفر 1011 نفر 248 نفر


چارت مقایسه ای آمار جهت بررسی نسبت ها با جمعیت کل


آمار جمعیت

افراد باسواد

افراد بی سواد

100 %

کـل جمعیت
41 %

نسبت مردان
59 %

نسبت زنان
76 %

جمعیت باسواد
43 %

نسبت مردان
57 %

نسبت زنان
14 %

جمعیت بیسواد
25 %

نسبت مردان
75 %

نسبت زنان