پایگاه خبری واطلاع رسانی (بــــــــلوگ فــــــــــداغ)

دراین سایت خبرهای روز فداغ و بندرعباس منتشر می شود نظر خودرا بدهید

پایگاه خبری واطلاع رسانی (بــــــــلوگ فــــــــــداغ)

دراین سایت خبرهای روز فداغ و بندرعباس منتشر می شود نظر خودرا بدهید

سخن یک دوست

نمایش تصویر در وضیعت عادینمایش تصویر در وضیعت عادینمایش تصویر در وضیعت عادی

لطفا درسایتتان منتشر کنید این صحبت را...
سام علیک وبلاگ گلستان ویران وحید ثانی مدیریت می کنه نه کسی دیگه چون من مدرک دارم ومدرکم هم اینه که ای پی(ip) کامپیوترش رو پیداکردم وازخط پست بانک وخونشون میرفته تو اون وبلاگش شاید شما بگید که ای پی(ip) چه جوری به دست اوردی؟؟ای پی(ip) خودش رو ازروی نظری که به وبلاگم داده بود ای پی(ip) رومقایسه کردم ودیدم کارخودشه چون اون یک بار ازتیم بهران صنعتش بهم نظر داده بود بعد هم از گلستان ویران برام نظر داد که دوتا ای پی(ip) مثل همه حالا برید وبهش بفهمونید.قبلا گردن چنتایی انداخت که گلستان ویران مال خودش نیست ویکی دیگه مدیر گلستان ویرانه و اونایی که گردنشون انداخت هیچی بهشون نگفتن.  بدونید چقدرآدم الکی وبه دردنخوری هستش
________________________________________________________________________

حالا جواب بلوگ فداغ به این دوست: باسلام به شما بله قبلا هم ما میدونستیم که کارخودشه چون اون آدمی هست که به دردنخورو الکی هستش راستیتش من اصلا ازش خوشم نمیاد ووقتی میام فداغ ومی بینمش حالم به هم میخوره چون اون مطلبی داده بود به روزنامه اشک قلم فداغ وگفته بود چراعکسی که ازرهبر روی بازارچه نوین شورا کشیده دست راست رهبر را بالابردند وایشان اول به یکی ازعزیزانمان گفتند که بله من نوشتم ولی به شورا گفت نه من ننوشتم وبرید گردن مدیر اشک قلم بگیرید چکاربه من داره وشورا بهش گفت تو قبلاگفتی به یکی که کارخودته الان میگی نه کارمن نیست وگردن کسی دیگه میندازی وبه خاطر این مسئله 2بار دادگاه گراش اوراخواستند تا بیاد وبازجویی بشود.


                                                        

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد