پایگاه خبری واطلاع رسانی (بــــــــلوگ فــــــــــداغ)

دراین سایت خبرهای روز فداغ و بندرعباس منتشر می شود نظر خودرا بدهید

پایگاه خبری واطلاع رسانی (بــــــــلوگ فــــــــــداغ)

دراین سایت خبرهای روز فداغ و بندرعباس منتشر می شود نظر خودرا بدهید

به همین سادگی

نمایش تصویر در وضیعت عادینمایش تصویر در وضیعت عادینمایش تصویر در وضیعت عادی

شاید برای شما سؤالی پیش اومده باشه که چرا وبلاگ فداغ نیوز مطلبی منتشرنمی کند؟؟باید بهتون بگم که ما طبق تماسی که با مدیر بلوگ اسکای داشتیم بهشون گفتیم که این وبلاگ فداغ نیوز مطالب بدوچیزی که نباید منتشر کند می نویسدو... والان هم نمی توانند مدیران فداغ نیوزواردمدیریت وبلاگشون شوند ونمی توانند مطلبی هم منتشرکنندونظرات راهم پاسخ وتایید کنند(درواقع وبلاگ فداغ نیوز رامسدود کرده ایم) وتا چندروز دیگر این وبلاگ فداغ نیوز حک خواهدشد. به همین سادگی.



                                          

نظرات 2 + ارسال نظر
خبرنگار6 جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 13:53

چه زرنگ کامنتها را منتشر نمکنی بجاش برا خودن پست مینویسی؟خوشم اومد.گفتم که هر چی میخواهی بنویس منم کمکت میکنم میدونی که من شما را شناختم.

ما به کمک تک تک شما عزیزان نیازمندیم و شما من را هنوز نشناخته اطلا نمیدونی که کی هستم اگه میخوای منو بشناسی برو ایمیل بالارابخوان منو پیدا می کنی

fedaghsky جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 15:10 http://fedaghsky.blogsky.com

ایول

ایول به شما

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد