پایگاه خبری واطلاع رسانی (بــــــــلوگ فــــــــــداغ)

دراین سایت خبرهای روز فداغ و بندرعباس منتشر می شود نظر خودرا بدهید

پایگاه خبری واطلاع رسانی (بــــــــلوگ فــــــــــداغ)

دراین سایت خبرهای روز فداغ و بندرعباس منتشر می شود نظر خودرا بدهید

وصیت نامه


auj6zxgfssczrxqz8a83.jpg


وصیت نامه شهید فتحعلی امیدی


به نام خدا


و قاتلوهم حتی لا تکون فتنه

وصیت نامه شهید پاسدار فتحعلی امیدی

انقلاب اسلامی در جهان نیازمند فداکاری های شماست(امام خمینی ره )

صلوات و رحمت بی پایان الهی بر شهیدان همیشه زنده انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی

که در نبرد با کفر جهانی و مزدوران بعثی در راه اعتلاء پرچم توحید در خون پاک خود غلطیدند

و به لقاءالله رسیدند.با سلام و درود فراوان بر امام امت و امت شهید پرور ایران و سلام بر شهیدان

راه حق و حقیقت که از جان ومال خود گذشتند و در راه اسلام گام برداشتند وشهید شدند.

خدایا از تو می خواهم اگر سعادت ان را داشتم که شهید شدم مرگم را شهادتی در راه خودت

قرار بده .

پیام من به پدر و مادرم این است که اگر شهید شدم برای من گریه نکنید وبرای من لباس سیاه

نپوشید. و تو ای مادر من افتخار کن که توانستی چنین فرزندی را پرورش دهی که در راه اسلام

بجنگد و شهید شود .

وپیام من به دوستانم این است که نگذارید اسلحه من بر زمین بیفتد و انتظاری که از شما دارم

این است که جبهه ها را خالی نگذارید و به ندای پیامبر گونه امام امت لبیک گویید که اسلام

پا بر جاست و اسیبی نخواهد دید.

و از تمام مردم می خواهم که اختلافات را کنار بگذارید و همه باهم وحدت داشته باشید.

در پایان از دوستان و اشناییان حلالیت می طلبم و در اخر متذکر می شوم که ای عزیزان:

من حقیر که در این دنیا کاری جزء گناه انجام ندادم مرا ببخشید تا شاید از برکت خون

شهیدان گلگون کفن جمهوری اسلامی من هم در کنار انان قرار گیرم.

(ان شاءالله )

والسلام علیکم ورحمه الله

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگه دار

تاریخ شهادت۴/۱۰/۱۳۶۵

محل شهادت:کربلای ۴ در جبهه شلمچه



تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید



وصیت نامه شهید قاسم فرامرزی

وصیت نامه

بسم الله الرحمن الرحیم

از کجا امده ام امدنم بهر چه بود         به کجا میروم اخر ننمایی وطنم

مرغ بال ملکوتم نیم از عالم خاک    چند روزی قفسی ساخته اند از بدنم

 

درود بی پایان بر خداوند بزرگی که مرا نعمت داده تا از نعمت هایش در راه دین مقدس اسلام

استفاده کنم و در راه قران گام بردارم .

سلام بر شهیدان گلگون کفنی که با با حماسه های خود  راه ایثار و فداکاری و جانبازی

را به ما اموختند .سلام بر خانواده محترم شهدا که چنین فرزندان عزیزی را تربیت کرده اند.

وسلام بر تو ای پدرم :ای پدری که سالهای عمرت را سپری کردی تا مرا بزرگ کنی.

سلام من بر ان قد خمیده ات که تا به حال چون کوه استوار بوده است.زحمت زیادی

کشیدی تا نان حلال به من بخورانی ونتیجه اش را ببینی.اکنون ثمره و نتیجه ان همه

زحمت را خداوند به شما داده است.مرا ببخش و حلالم کن.

سلام بر تو ای مادر عزیزم :ای مهربان مادری که در این جهان به تو عشق می ورزیدم

وتو را دوست می داشتم . چرا که برایم مادری دلسوز ومهربان بودی.چقدر از شبها

که خواب را بر خودت حرام کردی و مرا نوازش نمودی و چقدر در تربیت من کوشیدی

که من از دین بزرگ اسلام منحرف نشوم .دستم را می گرفتی و در مجالس عزاداری

امام حسین می بردی.برایم پیراهن سیاه تهیه می کردی و در ماه محرم ان را به تنم

میکردی .مرا ببخش وحلال کن که من تو را خیلی دوست داشتم ودارم.

سلام من بر شما برادران و خواهران و اقوام و خویشان :از رفتن من ناراحت نباشید

کسی برای من لباس سیاه نپوشد چون من نمرده ام بلکه زنده هستم.

اما سخنی با شما امت شهید پرور :که تا به حال امام را تنها نگذاشته اید و تنها هم

نخواهید گذاشت .درود خداوند بر شما باد که تا اسلام نیاز به خون داشته باشد

فرزندانتان را به جبهه ها می فرستید پس تا می توانید اسلام را یاری کنید .

امام را دعا کنید ودر نمازهای جماعت و جمعه شرکت کنید .از اختلافات بپرهیزید

و ید واحده باشید که دست خداوند با جماعت است .پشتیبان روحانیت باشید که

انان شما را به مقصد خواهند رساند .

از همگی مخصوصا دوستان عزیزم و برادرانم و پدر ومادرم و خواهرانم و خویشانم حلال

بودی می طلبم و این بنده گنهکار که کاری برای اسلام انجام نداده و قدر شما را ندانستم

مرا ببخشید.

و در اخر می خواهم که راهم را ادامه داده و اسلحه ام را بر زمین نگذارید.

ای هم نفسان بودن واسودن ما چیست   یاران همه کردند سفر ماندن ما چیست

بشتاب رفیقان که عزیزان همه رفتند          ساکن شدن و راه نپیمودن ما چیست

به امید پیروزی رزمندگان اسلام ونابودی صدام وصدامیان

والسلام قاسم فرامرزی پاسدار وظیفه از شهرستان لار روستای فداغ
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد