پایگاه خبری واطلاع رسانی (بــــــــلوگ فــــــــــداغ)

دراین سایت خبرهای روز فداغ و بندرعباس منتشر می شود نظر خودرا بدهید

پایگاه خبری واطلاع رسانی (بــــــــلوگ فــــــــــداغ)

دراین سایت خبرهای روز فداغ و بندرعباس منتشر می شود نظر خودرا بدهید

انتخابات مجلس نهم نزدیک است

آیا فتنه دیگری در راه است؟


دوازدهم اسفندماه سال جاری زمان برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی است و از مدتها پیش تحرکاتی از سوی احزاب و گروههای سیاسی و افرادی که تمایل حضور در رقابتهای انتخاباتی دارند آغاز شده و روز به روز بر این تحرکات افزوده می شود.

کمتر از پنج ماه دیگر به انتخابات مجلس مانده است و مردم با دلهره و نگرانی، خود را برای شرکت در یک آزمون دشوار دیگر آماده می کنند. دلهره و نگرانی مردم به خاطر این است که نکند این انتخابات نیز مانند انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری، یک فتنه جدید را به دنبال داشته باشد. مردم ما از انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری خاطره تلخی دارند و ممکن است همین امر نیز موجب عدم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات شود. به احتمال قوی هنوز هم برخی افراد هستند که به نتایج انتخابات دهم معترض بوده و خواهان احقاق حقوق از دست رفته خود و احزابشان باشند. شیوه برخورد با معترضین، اعتماد عمومی را خدشه دار کرد و تاکنون اقدامی برای بازگرداندن این اعتماد از دست رفته نشده است. اگر بخواهیم فتنه سال 88 را ریشه یابی کنیم باید به خارج شدن رقابت کاندیداها از اخلاق و آموزه های دینی اشاره کنیم. انسان اگر در همه کارها، خدا را در نظر داشته باشد و برای رضایت خداوند قدم بردارد هرگز از مسیر حق منحرف نمی شود و اعمالش سبب بروز فتنه و آشوب در جامعه نخواهد شد. مردم از افراد شناخته شده ای مثل میرحسین موسوی، مهدی کروبی و محمود احمدی نژاد انتظار چنین رفتارهایی که خارج از موازین اسلامی بود را نداشتند. مگر این پست و مقامها چقدر ارزش دارد که انسان، خدا را فراموش کند و برای رسیدن به قدرت دست به هر کاری بزند؟ برخی کاندیداهای ریاست جمهوری، در مناظره هایشان تمام دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی که با تلاش های رهبر و دولتمردان گذشته و جانفشانی های ملت به دست آمده بود را بر باد دادند و دل دشمنان انقلاب را شاد کردند. این ها در مقابل خون شهدا مسئولند و باید جوابگو باشند. کاندیداهای شکست خورده باید همه چیز را به خدا واگذار می کردند. احمدی نژاد هم می توانست برای جلوگیری از بروز فتنه، رقبای خود را با احترام به محل کار خود دعوت می کرد و ضمن گوش دادن به حرفهایشان، به آنها می گفت: اگر به نتایج انتخابات شک دارید من حرفی ندارم و حاضرم انتخابات مجدد برگزار شود. شاید با این برخورد متواضعانه، آنها هم از پافشاری بر تقلب بودن در انتخابات دست بر می داشتند و چنانچه فرضاً از خواسته خود دست بر نمی داشتند باز هم با برگزاری انتخابات مجدد، این همه هزینه بر کشور تحمیل نمی شد. ملت ما به افرادی مثل شهید بهشتی نیاز دارد که می گفت: ما شیفتگان خدمتیم نه تشنگان قدرت.

 مطمئناً جریان انحرافی که اقدامات آنها روز به روز آشکارتر می شود این سناریو را طراحی کرده بود که نظام اسلامی را با حیله از درون دگرگون و از مسیر اصلی خود منحرف کنند که خوشبختانه با هوشیاری رهبر معظم انقلاب، سپاه و علمای دلسوز ، نقشه های جریان انحرافی کم کم بر ملا شد و امیدواریم ملت نیز هوشیار باشد و اجازه ندهد فتنه دیگری از راه برسد.

نظرات 2 + ارسال نظر
فداغ اسکای۱۲۳ شنبه 30 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 19:53 http://fedaghsky123.blogsky.com

خیلی نامردی میای نظر سنجی منو میذاری تو وبلاگت.
فردا برو تو فداغ نیوز نگاه کن.

[ بدون نام ] یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:10

چقدر این مطلب مث نوشته حسین فریدونیه ؟نکنه خودتی ناقلا

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد