پایگاه خبری واطلاع رسانی (بــــــــلوگ فــــــــــداغ)

دراین سایت خبرهای روز فداغ و بندرعباس منتشر می شود نظر خودرا بدهید

پایگاه خبری واطلاع رسانی (بــــــــلوگ فــــــــــداغ)

دراین سایت خبرهای روز فداغ و بندرعباس منتشر می شود نظر خودرا بدهید

بزودی اعتباراتی با عنوان اعتبارات متفرقه به روستاهای استان اختصا


حاج احمد جباری در اولین جمعه پس از ماه مبارک رمضان در دیدار عمومی با مردم روستای تدرویه در مسجد جامع این روستا از تخصیص اعتبار متفرقه جهت طرح های مختلف در روستاها خبر داد.

در این دیدار در ابتدا یکی از اعضای شورای اسلامی تدرویه از زحمات نماینده خدوم مردم در مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر کرد و پاره ای از مشکلات این روستا را بیان نمود .

احمد جباری در این دیدار ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم به بیان پاره ای از خدمات مجلس شورای اسلامی پرداخت و مردم روستای تدرویه را مردمی تحصیل کرده و اهل فرهنگ خواند و گفت : وجود همدلی و همراهی مردم با یکدیگر در این روستا باعث خوشحالی است و این همدلی و همراهی با یکدیگر را باید شکر گزار بود .

نماینده مردم شهرستان های بندرلنگه ، بستک و پارسیان در مجلس شورای اسلامی در ادامه از تلاش های مسوولین نیز در خدمات رسانی به مردم تشکر کرد و گفت : مسوولین نیز کمر همت برای خدمت به مردم بسته اند و هر کس چنین نباشد نمی تواند مسوولی برای مردم باشد . وی به نقش خیرین در روستای تدرویه اشاره کرد و گفت : به حمدالله وجود خیرینی دلسوز و همگام و همراه با مردم پاره از نیازمندی ها و مشکلات مردم را برطرف نموده است که وجود خیرین در یک منطقه و نقش آفرینی آنان در کارهای عمرانی نقش مسوولین و دولت را در این مناطق دوچندان می کند .

جباری از تخصیص اعتبار متفرقه جهت طرح های مختلف در روستاها خبر دادو گفت : به زودی اعتباراتی با عنوان اعتبارات متفرقه به روستاها در سطح استان اختصاص خواهد یافت که می تواند پاره ای از مشکلات روستاها در بخش های مختلف را برطرف نماید .

در پایان سخنان این نماینده ، مردم مشکلات خود را به صورت اختصاصی با وی در میان گذاشتند .


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد