پایگاه خبری واطلاع رسانی (بــــــــلوگ فــــــــــداغ)

دراین سایت خبرهای روز فداغ و بندرعباس منتشر می شود نظر خودرا بدهید

پایگاه خبری واطلاع رسانی (بــــــــلوگ فــــــــــداغ)

دراین سایت خبرهای روز فداغ و بندرعباس منتشر می شود نظر خودرا بدهید

احمدراستی معاون وزیرمی شود یا معاون استاندار؟



احمد راستی، این سیاستمرد منسوب به جریال رایحه خوش خدمت که گفته می شود یکی از لیدرهای فعالان اصولگرای مخالف استاندار سابق بوده، آیا ردای معاونت وزیر را در پایتخت بر تن می کند یا معاونت استاندار در بندرعباس را؟

طی دو هفته اخیر شایعاتی در محافل خبری منتشر شد مبنی بر اینکه حکم معاونت احمد راستی در وزارخانه جدید التأسیس کار و تعاون که عبدالرضا شیخ الاسلامی - دوست نزدیک و یار غار وی- بر مصدر این وزارتخانه  نشسته است، قطعی شده و مقدمان مهاجرت این سیاستمدار لاری الاصل به پایتخت نیز انجام شده است.

اما پس از  انتصاب ابراهیم عزیزی به سمت استاندار هرمزگان که اصالت استان فارسی دارد، زمزمه هایی مبنی بر منتفی شدن مهاجرت راستی به تهران و باقیماندن در هرمزگان در قامت یکی از معاونین استاندار به گوش می رسد.

جرون نیوز، از سایتهای خبری هرمزگان در این رابطه نوشت: احمد راستی مدیر کل کار و امور اجتماعی استان که در رویکرد جدید تشکیلات وزات کار، مدیریت سه مجموعه ادغامی کار، تعاون  و تامین اجتماعی را برعهده دارد، از قرار گرفتن در مسند یکی از معاونت های وزارتخانه انصراف داد.

برغم تاکید دکتر "شیخ الاسلامی" وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی و همچنین مهیا شدن مقدمات انتصاب این مدیر هرمزگانی در جایگاه معاونت وزیر، وی از عزیمت به تهران انصراف داد و در هرمزگان به خدمت ادامه می دهد."


علی اکسیر نیز به لحاظ هم ولایتی بودن ، با راستی روابط نزدیکی دارد، در وبلاگ شخصی خود نوشت: "حاج احمد راستی جانباز سرفراز دفاع مقدس که در دوران دولت عدالت محور به سمت فرمانداری بندرعباس رسید، پس از پایان ماموریتش در وزارت کشور بر صندلی اداره کل کار و امور اجتماعی تکیه زد اما انگار حاج احمد به صلاحدید وزیر تعاون و رفاه اجتماعی احتمالا به سمت یکی از معاونان وزیر منصوب و به تهران نقل مکان خواهد کرد.

از طرفی شنیده می شود با انتصاب استاندار جدید هرمزگان، احمد راستی به عنوان یکی از معاونتهای استانداری در نظر گرفته شده است که گفته می شود انتخاب یکی از این دو سمت برای وی قطعی به نظر می رسد.


                                                 ***

حال باید منتظر ماند و دید که این سیاستمرد منتسب به جریال رایحه خوش خدمت که گفته می شود یکی از لیدرهای فعالان اصولگرای مخالف استاندار سابق بوده، آیا ردای معاونت وزیر را در پایتخت بر تن می کند یا معاونت استاندار در بندرعباس را؟

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد