پایگاه خبری واطلاع رسانی (بــــــــلوگ فــــــــــداغ)

دراین سایت خبرهای روز فداغ و بندرعباس منتشر می شود نظر خودرا بدهید

پایگاه خبری واطلاع رسانی (بــــــــلوگ فــــــــــداغ)

دراین سایت خبرهای روز فداغ و بندرعباس منتشر می شود نظر خودرا بدهید

استقامت در پرتو ولایت پیروزهای بزرگی را برای ایران رقم زده است

 رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در پرتو استقامت ملت در مسیر نورانی ولایت، امروز انقلاب اسلامی به دور پیروزی‌های بزرگ رسیده است.

خبرگزاری فارس: استقامت در پرتو ولایت پیروزهای بزرگی را برای ایران رقم زده است

 سردار محمدرضا نقدی ظهر امروز در دیدار با اعضای حلقه‌های صالحین بسیج در مجموعه تراکتورسازی و پتروشیمی اظهار داشت: فعالیت کارگران و مهندسان بسیجی در حلقه‌های صالحین باعث بالا رفتن اعتماد به نفس و اندیشه اسلامی در فضای کسب و کار همچنین تولید و متعاقباً بهبود مراکز تولیدی و صنعتی می‌شود.

وی افزود: همه ما باید با تاسی از فرمایشات گهربار ولی‌امر مسلمین در سال جهاد اقتصادی به ساختن مملکت خودکفا اسلامی تلاش کنیم و در این امر کارگران و مهندسان بسیجی باید از پیشقراولان جهاد اقتصادی باشند.
نقدی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: حلقه صالحین صرفاً یک ایده فرهنگی نیست، شرکت‌کنند‌گان آن می‌توانند در تمام زمینه‌هایی که منجر به بالا رفتن بینش دینی، سیاسی و حتی صنعتی آنان باشد به آموزش، بحث و گفت‌وگو بنشینند.
ریاست سازمان بسیج مستضعفین همچنین تصریح کرد: امروزه ایران به عنوان یک کشور الگو در جهان مطرح است و این مسئله مسئولیت ما را سنگین و خطیر کرده است.
وی افزود: این امر موجب شده که ما همیشه در به‌روز نگهداشتن خود از لحاظ اطلاعات فرهنگی، دینی، سیاسی و غیره تلاش کرده و به عنوان یک نماد الگویی برای جهانیان همیشه پویا و اثرگذار باشیم.
نقدی در ادامه اظهار داشت: در پرتو استقامت ملت در مسیر نورانی ولایت، امروز انقلاب اسلامی به دور پیروزی‌های بزرگ رسیده است و هر روز خاکریزی از دشمنان اسلام و بشریت فرو می‌ریزد و هر پیروزی، بیداری‌ها و پیروزی‌های بیشتر را رقم می‌زند.
وی تصریح کرد: در چنین شرایطی برای حفظ و استمرار این موفقیت‌ها باید با هوشیاری بالا، کنترل احساسات، جلوگیری از رفتارهای افراطی و نشان دادن ظرفیت کافی، حرکت روی نوار پیروزی را ادامه دهیم.
نقدی تصریح کرد: امروز پیروزی‌های بزرگ انقلاب اسلامی بدون وقفه ادامه دارد و جمعیت‌های بزرگ مردم جهان با سرعت، جذب منطق و صلابت انقلاب اسلامی می‌شوند و ما را الگو قرار داده‌اند.
وی گفت: زورآزمایی‌های آمریکا، اروپا و ایادی داخلی‌شان با انقلاب اسلامی نیز بی‌نتیجه بوده و تنها راه باقیمانده آنان برای اینکه بتوانند جلوی جریان بزرگ پیوستن مردم دنیا به انقلاب اسلامی را بگیرند، انجام رفتارهای غیرموجه و انداختن آن به گردن انقلاب و افراطی جلوه دادن و خراب کردن چهره ماست.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد