پایگاه خبری واطلاع رسانی (بــــــــلوگ فــــــــــداغ)

دراین سایت خبرهای روز فداغ و بندرعباس منتشر می شود نظر خودرا بدهید

پایگاه خبری واطلاع رسانی (بــــــــلوگ فــــــــــداغ)

دراین سایت خبرهای روز فداغ و بندرعباس منتشر می شود نظر خودرا بدهید

سومین نشست شورای ورزش شهرستان گراش برگزار شد

سومین نشست مشترک شورای ورزش شهرستان با حضور فرماندار، رئیس اداره ورزش و جوانان و رؤسای هیئت های ورزشی در محل سالن کنفرانس فرمانداری برگزار گردید.

در این نشست خواست خدایی فرماندار شهرستان ضمن اشاره به پیگیری مطالبات ورزشکاران بر ضرورت توجه به ورزش قهرمانی و همگانی تأکید کرد و اظهار داشت: انشاا… پروژه ورزشی محبی در سال ۹۱ به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

اکبری رئیس اداره ورزش و جوانان گراش در این نشست ضمن عرض خیرمقدم و خوش آمدگویی به بیان عملکرد یک ماهه اداره ورزش و جوانان گراش پرداخت و به کسب مقام قهرمانی (تیمی) استقامت و دو عنوان دوم و سوم انفرادی رقابت های سوارکاری کشور در یزد، نایب قهرمانی آقای مسعود درویشی همراه با تیم منتخب پینگ پنگ فارس در کرمان و اخذ مدال نقره رقابت های کونگ فو قهرمانی نوجوانان کشور در بوشهر، توسط ورزکاران این شهرستان اشاره کرد.

اکبری افزود: دیدار با مدیر کل فارس ومعاونت امور مجلس وزارت ورزش و جوانان به ترتیب باتفاق  خواست خدایی فرماندار و دکترحسنی نماینده مردم منطقه در خانه ملت و جذب اعتبار جهت تقویت بنیه مالی هیئت های ورزشی و تأمین نیازهای شورای ورزش روستاها و تنظیم و تدوین برنامه پنجم توسعه و مجوز بکارگیری یک نیروی شرکتی از جمله اقدامات اداره ورزش و جوانان در آذرماه گذشته بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان تصریح کرد: متعاقباً نشست هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی دهه فجر انقلاب برگزار خواهیم نمود و تصمیمات مقتضی اتخاذ خواهد شد. در ادامه این جلسه آقایان محیایی، مولایی و جعفری رؤسای هیئتهای کونگ فو، تیروکمان و اسکیت درخصوص حوزه فعالیت خود سخن گفتند.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد