پایگاه خبری واطلاع رسانی (بــــــــلوگ فــــــــــداغ)

دراین سایت خبرهای روز فداغ و بندرعباس منتشر می شود نظر خودرا بدهید

پایگاه خبری واطلاع رسانی (بــــــــلوگ فــــــــــداغ)

دراین سایت خبرهای روز فداغ و بندرعباس منتشر می شود نظر خودرا بدهید

جریان‌های فتنه و انحرافی را روانه مجلس نکنیم

نماینده مردم شهرستان‌های لار، خنج و گراش در خانه ملت گفت: مردم نباید اجازه دهند جریان‌های فتنه و انحرافی وارد مجلس نهم شوند.

علی اصغر حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: باید مراقب باشیم هم‌اکنون گروه‌های اصلاح طلب، فتنه و جریان انحرافی با اتحادی که در خود ایجاد کرده‌اند می‌خواهند با پول، تزویر و کمک‌های استکبار که بوی آن به مشام می‌رسد، وارد مجلس شوند.
وی ادامه داد: برخی از این گروه به آمریکا و اسرائیل وصل هستند و درحال تبلیغ آنچنانی بوده تا جای نیروهای ارزشمند و ولایی را در بهارستان بگیرند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: این فتنه نیز کور خوانده و مردم با بصیرت‌ترند که فریب این تبلیغات را بخورند.
حسنی با بیان اینکه جریان انحرافی، ضربه مهلکی به کشور وارد کرده است، ابراز داشت: مردم باید اهل خدمت را در انتخابات پیش رو انتخاب کنند نه اینکه به افرادی رای دهند که درگیر زد و بندهای سیاسی هستند.
نماینده مردم شهرستان‌های لار، خنج و گراش در خانه ملت در بخش دیگری از سخنان خود به حماسه ۹ دی ماه اشاره و خاطرنشان کرد: حماسه نهم دی ماه لبیک به نظام، ارزش و اسلام بود که مردم به ندای رهبری لبیک گفتند و بزرگ و کوچک از رهبری دفاع کردند.
وی ادامه داد: در انتخاباتی که پیش رو داریم مردم، با حضور پررنگ در صحنه انتخابات باید نشان دهند که همواره در صحنه هستند و از ارزش‌های انقلاب دفاع می‌کنند.
حسنی اضافه کرد: با مشکلات و تحریم‌هایی که دشمنان برای نظام پیش آورده‌اند، مردم به ارزش‌های نظام بیشتر پایبند شده‌اند و امیدواریم این انتخابات مشت محکمی بر دهان دشمنان باشد، آنانی که ادعا می‌کنند مردم از نظام و دولت برگشته‌اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد