پایگاه خبری واطلاع رسانی (بــــــــلوگ فــــــــــداغ)

دراین سایت خبرهای روز فداغ و بندرعباس منتشر می شود نظر خودرا بدهید

پایگاه خبری واطلاع رسانی (بــــــــلوگ فــــــــــداغ)

دراین سایت خبرهای روز فداغ و بندرعباس منتشر می شود نظر خودرا بدهید

یادداشت سردبیر واعضای سایت خبری بلوگ فداغ

با سلامی گرم وصمیمانه خدمت  شما دوستان ،همکاران و همشهریان خونگرم وبا وفای دهستان فداغ وهمچنین  منطقه لارستان،صحبت مان را بیان خواهیم کرد.
ازاینکه شما عزیزان را به زحمت انداخته ایم واین همه به سایت خودتان بلوگ فداغ علاقه مند هستید وهرروز به این سایت خبری تشریف فرما می شوید کمال تشکر را داریم وهمچنین برای شما عزیزان آرزوی سلامتی،توفیق وطول عمر از خداوند جهان آفرین ومهربان را خواستاریم.


در طی این چند ماه که شما عزیزان ما را به خانه های گرم خودتان دعوت می نمودید و خواهید نمود سپاسگزاریم و همچنین خوشحال بودیم که شما از این سایت راضی هستید و روز به روز بینندگان وخوانندگان  جدید تری به این سایت تشریف می آورندوباعث پیشرفت سایت می باشد و از کسانیکه تبلیغ این سایت خبری را به مردم می کنند وکسانی که تبلیغ هم کرده اند بسیار سپاسگذاریم وهمچنین از اقصی نقاط ایران به این سایت خبری تشریف می آورند ونظراتی هم این عزیزان می دهند.
نکته ی بعدی که باید به اطلاع شما عزیزان برسانیم این می باشد که،شما فکر می کنید کسی نظری در این سایت خبری نمی دهد وما هیچگونه نظری دریافت نمی کنیم!!
درپاسخ به این سؤال باید بگوییم که حدود 73 نظر تأیید نشده داریم که به این نظرات ما نگاهی نمی کنیم، چون وقتی نداریم که به نظرات پاسخ دهیم وآن را تأیید بفرماییم. انشاا... تا چند روز دیگر به همه ی نظرات دوستان پاسخ داده خواهد شد. نگران این نباشید که شما نظری داده اید و ما به آن نگاه نمی کنیم وپاسخ خود را نمی گیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد