پایگاه خبری واطلاع رسانی (بــــــــلوگ فــــــــــداغ)

دراین سایت خبرهای روز فداغ و بندرعباس منتشر می شود نظر خودرا بدهید

پایگاه خبری واطلاع رسانی (بــــــــلوگ فــــــــــداغ)

دراین سایت خبرهای روز فداغ و بندرعباس منتشر می شود نظر خودرا بدهید

گزارش عادل به کام یک نشریه محلی هرمزگان



عادل فردوسی پور خودش هم فکرش را نمی کرد که با گزارشی که در برنامه اش درباره برخی حاشیه های دلالی در فوتبال ایران از جمله بندرعباس پخش می کند، پای دلالی یکی از نشریات محلی هرمزگان را برای اخاذی از ادارات و افرادی که نامشان در این گزارش آمد و نیامد، باز شود!


   


به گزارش خبرنگار بلوگ فداغ، هفته گذشته عادل فردوسی پور در برنامه نود گزارشی را از وضعیت دلالی در فوتبال ایران روی آنتن برد که اگر چه تازگی ندارد و مردم مشابه آن را در تمامی تیم های دسته اولی و لیگ برتر به دفعات شنیده اند، اما میدان سودجویی و اخاذی یکی از نشریات محلی را خوب داغ کرد.

شاید فردوسی پور خودش هم فکرش را نمی کرد که با پخش این گزارش، چه بازاری برای این نشریه محلی هرمزگان ساخته که به ترتیب با افراد مختلف مرتبط با گذشته و حال تیم شهرداری بندرعباس تماس بگیرد و آنها را به دادن حق السکوت تشویق کند که در غیر این صورت، با تیترهای آبکی، آنها را هدف قرار می دهد! اگر چه برخورد با مفاسد در هر سطحی باید پیگیری و دنبال شود اما پرداختن به این مسائل از جانب این عده و افراد که خود ارتزاقشان با اعمالی از همین جنس است، واقعا خنده دار به نظر می رسد.

گزارش عادل به کام یک نشریه محلی هرمزگان

این نشریه محلی که سابقه بسیار روشنی در بده بستان های پورسانتی در استان دارد، اخیرا سعی کرده تا از آب گل آلود در این میان بهره برده و با زدن تیترهایی بعضا دروغ به نقل از استاندار و ... مدیران شهرداری را تحت فشار قرار دهد تا سیل آگهی ها و گزارش های ویژه را به این نشریه روان کنند در غیر این صورت این تیتر های آبکی ادامه خواهد یافت تا مواجب برقرار شود!!!

سابقه این نشریه در طول ماههای اخیر کاملا برای مردم، همکاران رسانه ای و البته مسئولین فهیم شناخته شده است و از مدیران شهری و اساسا تمامی مسئولین ادارات انتظار می رود تا با مقاومت در برابر جریان غیراخلاقی رسانه ای که می تواند به رویه ای ثابت در رسانه ها بدل شود، فریب این تهدیدات و تطمیع ها را نخورده و از لاف های بی ارزش " پرونده داشتن" و " وابسته بودن به فلان جریان" نهراسند. تبعات میدان دادن به جریان هایی از این دست به قدری خطرناک خواهد بود که دامان سایر شئون اجتماعی را نیز در برخواهد گرفت.

مدیران بدون توجه به این هجمه ها که ممکن است با توجه به نزدیک شدن به ایام انتخابات، افزایش هم یابد، صرفا رضایت مردم را در نظر بگیرند و مطمئن باشند که توفیقات بزرگ در کشور را کسانی آفریدند که تن به باج خواهی نوکیسه ها ندادند و الا سر خم کردن در برابر این تطمیع ها، تنها راه را برای پیشروی آنان فراهم می سازد.

همین و بس

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد